2013. szeptember 15., vasárnap

3.fejezet- 2013 őszi divat darabok

Drága olvasóim,
nagyon örülök annak, hogy mindig ennyien várjátok az adott új részt, annak is nagyon örülök,hogy 58-an iratkoztatok már fel, hogy kapom a dicsérő, jól eső kommenteket minden egyes rész alá. Köszönöm nektek azt is, hogy a csoportban (x) már 145-en vagyunk. Most direkt egy hosszabb résszel készültem nektek, amiben sok új rovattal találkozhattok, amit remélhetőleg kipróbáltok, és remélem a hasznotokra is fog válni. Próbáltam néhol figyelembe is venni az időt, így olyan ruhákat, olyan szetteket mutatok is nektek. További jó olvasást mindenkinek!♥
Puszi,Berni.



Ez a kép akkor készült mikor Sophia és az egyik barátnője gyorsan összeálltak egy közös fotót erejéig is.

Nekem ez a kardigán csak az oldalt, a váll résztől kezdve a csuklóig végigfutó csipke, átlátszó anyag miatt tetszik.
Szerintem nem igazán illik az elejére a virág motívum, sem a jobb, és sem a bal oldalra a mell részénél, szerintem ez elüt tőle. De Soph-nak még ez a szín, ez a minta és a szabás is jól áll,efelől semmi kétség! 
Ez egy TopShop darab. Ami már elfogyott a hivatalos weboldalukról is. /27.860 Ft/
De ha te mégis nagyon ragaszkodsz ehhez a darabhoz, akkor az alábbi linken meg tudod rendelni, máshonnan: (x)

Azt,hogy ez a kép pontosan mikor is készült, azt sajnos nem tudok.

De ahogyan ezt látjátok Sophia is rákapott a Galaxy őrületre, mint sokan mások.
Én,hogy őszinte legyek sosem rajongtam ezért a mintáért, pedig nagy divat volt a nyár elején, és még most is sokan részesítik előnyben, és hordják szívesen. De csak nézzük meg Sophia-t ő is szereti hordani ezt a darabot.
Ez egy TopShop szoknya. És mivel ez a darab már elfogyott, így az árát sem tudom nektek megmondani.

Ahogyan írtam is ez előbb: elfogyott. Ezért nem tudjátok megrendelni, de kerestem nektek egy teljesen hasonló elrendezésű Galaxy mintás szoknyát, a hossza és a formája is ugyan olyan, csak a színe más: (x). Ez egy ASOS darab, és mivel most akciós, ezért 6.230 Ft az ára.


Ez a kép az egyik este készült, még a nyár elején, mikor ugyanis Soph és a barátai este szórakozni mentek, és előtte csináltak egy-két képet. Amit közzé is tettek.

Sophia egy fehér, maxi nadrág mellett tette le a voksát aznap este. Nagyon jó választás volt, főleg ezzel a barna, garbós, ujjatlan, áttetsző felsővel (lásd a képen). Tetszik,hogy a maxi nadrágba, a láb részénél egy nagyobb kivágást ejtettek,így kicsit sejtelmes a darab, de még sem mutat sokat!
Ez egy Zara darab. /Most akciós, így teljesen megéri az árát, ezért is most csak 2.250 Ft/
Itt tudjátok megrendelni ezt a darabot, és csak fehérben kapható: (x).

Egy újabb rovattal készültem nektek, amiről még ebben a blogban nem olvashattatok eddig a percig.
Arról lenne szó, hogy most bemutatnám nektek az őszt, méghozzá divatos ruhákkal, mostani viselettel, és figyelembe is venném benne azt, hogy mi a 2013-as őszi divat darabjai, ráadásul Sophia felé is kicsit elhúznám ezt a rovatot, hiszen róla szól a blog.


3 stílust mutatnék be nektek 3 szett segítségével, hiszen tudom,hogy jó páran nem tudjátok, hogy milyen stílus illene a leginkább hozzátok, hogy melyik az ami a leginkább tetszik. Ezért is gondolom erre, hogy ezen a rovaton belül kicsit kiterjesztem a gondolataimat, és kicsit kutatok, összesítek a ruhákon belül, és így született meg ez a három stílusirányzatos összeállítás egy képen belül.

1. szett: Te olyan vagy aki nem szeret sok ruhát tudni magán? De mégsem egy szál semmiben megy ki az utcára minden nap? Olyan vagy aki összvissz egy,kettő ruhával is szeretné elérni,hogy divatos legyen a megjelenése, hogy sok szempár ráfigyeljen? De mégis csak a kényelem felé is húz egy kicsit a szíved? Akkor ezt a szettet neked találták ki, teljes mértékben! A kötött pulóver az idei ősz egyik alapdarabja, főleg akkor a legjobb ha kockás, csíkos, vagy apró mintás. Ezen a kötött pulóveren elszórt, szinte elmosódott hatást keltő csíkokat láthatunk vízszintes irányba haladva. A fekete, inkább szürkésebb szín és a fehér találkozása ia nagyszerű párosítás, ráadásul nagyon meleg viselet is. A Boyfriend farmernadrág óriási divatként robbant be nálunk (is) a nyár közepe fele, az üzletek még nem igazán kezdték el árulni, de most már, hogy belecsöppentünk az őszbe, így már egyik napról a másikra számos márka kezdte el ezeket a fazonú nadrágokat gyártani. Mindenféle kombinációban, mindenféle színben és variációban megtalálhatóak már! A kicsit szakadtabb mellett döntöttem most ebben a szettben, a felső elmosódott mintázata miatt. A Boyfriend nadrág nagyszerű praktikussága, hogy farmer, de mégis szűk, hanem bő, de ha felveszed ezt nem érzed, ezért is ez az a darab, ami minden női méretre ajánlott, legyen S-es a méreted, vagy esetleg L-es, vagy nagyobb. A cipőt Sophia stílusa miatt választottam, de ha te inkább a teljes, 100%-os kényelem mellett tennéd le a voksodat akkor egy másmilyen cipővel is felveheted, például egy fehér,nem magasított szárú hagyományos Converse lábbelivel, hiszen azzal is nagyon jól néz ki. 

Felső- 2.300 Ft (H&M)
Nadrág- 10.700 Ft (H&M) 
Cipő- 18.000 Ft (Zara)

2. szett: Ez a szett teljes mértékben a 2013-as őszi divat pár darabját kapcsolja össze, oly módon, hogy egy hullámhosszon legyenek. Mert a bő fazonú, egyszínű nadrágok, amiket a derékig kell felhúzni azok divatosak, és kellőképpen kiemelik az adott nő alakját, aki ilyesmi fazonú nadrágot visel. A kék is óriási divatszín ebben az évszakban is, ráadásul ez az árnyalata még jobb alternatíva. A kabát bőr anyaga, és a csodálatos kék szín keveréke, ami a régi (sokan nem tudják milyen) iskola köpenyekhez hasonlít a legeslegjobban összefonódva nagyszerű kombinációt alkotnak. Ha ránéztek a képre, a szettre, és csak a kabátra koncentráltok, és a nadrágra máris ütős kombináció tárul a szemetek elé. Ráadásul most ebben az időszakban a cipzárok különleges elhelyezkedése, és különleges darabjai is hódítanak a piacon. Hiszen minél több, minél különlegesebb, minél szebb, nagyobb, kisebb, ezüst, arany annál szebb, annál jobb, ezt ne felejtsétek el. Tudjátok van olyan nadrág aminek az alja a bokától kezdve pár centivel még feljebb is mindkettő lábon egy vékony cipzár helyezkedik el, na igen az is a különleges darabok közé tartozik, pedig milyen egyszerűek, nemde?! Visszatérve pár szó erejéig a kabátra: a bundával díszítettek az egyik legdivatosabbak, és praktikusak is, az oversize kabátok mellet. Egy sima fekete,hosszujjú, de mégis vékony, átlátszó anyagú felsőt választottam ehhez a szetthez, hiszen a kabát alatt nemigazán látszik de, hogy mégis csak nézzen ki valahogyan a szett ezért úgy éreztem, hogy kell még oda egy ilyen felső is. És végül rátérnék a cipőre, amihez sok mondanivalóm nincsen, csak az,hogy mindenki, aki tud, és akinek tetszik szerezzen be egy ilyet! Ezzel szerintem minden elmondtam erről a csodálatos lábbeliről is.

Kabát- 12.500 Ft (H&M) 
Felső- 2.800 Ft (H&M)
Nadrág- 12.500 Ft (Zara)
Cipő- 10.700 Ft (H&M)

3.szett: És ezzel elérkeztünk az utolsó összeállításhoz is. Ahogyan az előzőnél is írtam (második szettnél) úgy erre is teljesen igaz az, hogy a 2013-as őszi modelleket csíptem bele. Csak,hogy itt inkább a színek azok, amik kialakítják az idei évszak divatját. Hiszen mint ezt már nagyon sokszor hangoztattam eddig is, és fogom is továbbra is, hogy a fekete- fehér csodálatos összeolvadása az, az a kombináció ami egy hamar nem tudja magát kimenteni a divatos színek közül, több évtizede hódit ez az együttes, így mindenki bátran, és nagy örömmel hordja ezt, hiszen nem nehéz összekapargatni még egy alap gardróbból sem az efféle színű darabokat, és kettő perc alatt összekombinálni. A farmerkabát a másik, amit szintén egy alapdarabnak gondolom minden egyes nő, minden egyes lány a szekrényében, ami egy nagyszerű elmélet, hiszen ez így is van! Elengedhetetlen darab mindenkinek a ruhás szekrényéből. És mindennel nagyon jól keverhető. Alatta lévő ruhadarabnak egy Zara sima, kicsit vastagabb hosszujjú felsőt választottam ki. Aminek a cipzár része elképesztően jó. Látjátok, egy sima, arany színű, csak egy kicsit ferdén felvarrt cipzár mire képes egy egyszerű, fehér felsővel? Szerintem egyszerűen elképesztő, hogy egy alapkellékből a ami tervezők mit nem képesek összehozni! A Zara felső alá egy sima, egyszerű fekete cső szárú farmernadrágot választottam, hogy az eddig hangoztatott fekete-fehér kombináció megjelenjen ebben az összeállításban, így a végére. Ez a farmer bárhol beszerezhető, bármilyen ár kategóriában is. És végül a cipő maradt, ami szintén egy óriási őszi lábbeli. A bokacsizma hódít már elég hosszú ideje, aminek szerény személyem nagyon örül. Azért választottam feketét ebből a darabból, hogy nagyszerűen lehessen kombinálható az egész együttessel. Ez a szett a kényelmes, és a csajos közötti vonalakat feszegeti. 

Dzseki- 14.300 Ft (Mango)
Felső- 21.460 Ft (Zara) 
Nadrág- 7.150 Ft (H&M) 
Cipő- 22.580 Ft (Zara)

Ez is egy új rovat a számotokra. Szeretném nektek röviden leírni, és egy videóval megmutatni, hogy (persze már aki szeretné), hogyan tudja elkészíteni a haját olyanra, mint amilyen Sophia-nak is van. De ezt amin a mellékelt képen is látjátok, neki általában mindig göndör fürtjei vannak.
A videóban, amit a végén mellékelek majd nektek, egy teljesen más, teljesen hagyományos elkészítési módot fogtok látni, miközben én egy olyan írok le nektek, remélhetőleg érthetően, amint hajvasaló nélkül nagyon könnyen meg tudtok csinálni. Ez egy olyan folyamati, egy olyan trükk lesz, amit már én is kipróbáltam, bár nekem elsőre nem olyan lett a végeredmény mint amit vártam, de másodszorra, mikor már egyre jobban és jobban belejöttem nagyon jó lett ara eredmény, nagyon meg voltam vele elégedve.

1.lépés: Amire szükséged van a haj elkészítésében:
-1 nagy kefe (fésű)
-nagyon sok, sok hullám csatt
-1 kisebb átlátszó üveg, ami spriccelős 
2.lépés: Nagyon jól, nagyon alaposan fésüld ki a hajadat, lehetőleg mindenhol, még hátul és belül is! Aztán az átlátszó üvegű spriccelős tubusodba tegyél bele langyos vizet! Figyelj arra,hogy ne legyen tűz forró, de ne is legyen jéghideg, mert akkor egyáltalán nem fog használni, ezért is kell langyos. Első próbálkozásra én a sima permetező üveges vizet használnám, amit most le is írtam nektek, de második esetleg harmadik próbálkozásra már helyette egy hajlakkal is végezhetitek a folyamatot, hiszen az sokkalta tartósabb hatást nyújt, mint a sima víz. De mivel még elméletileg nem csináltatok ilyet, most a víz mellett döntsetek. 
3.lépés: Egy nagyobb tincset válassz ki elöl a hajadból ( egy kis segítség: a mutató és a középső ujjadat használ, hiszen az segít abban,hogy tincs méretét "lemérd") a mutató és a középső ujjadat tedd egymás mellé szorosan, majd fogd meg a lemért tincset, és permetezd meg a vizes palack segítségével, tedd le, és utána a a kettő ujjadra egy hosszas mozdulattal tekerd rá a vastag tincset, majd az ujjaidat még ne húzd ki a megkapott kis kerek "hajcsomóból", hanem azt is permetezd le az üveg segítségével, hogy még stabilabb legyen. 
4.lépés: Majd utána húzd ki az ujjadat és egy hullámcsatot helyezz a "hajcsomó" középére, hogy ha elveszed a kezedet onnan akkor ne jöjjön szét az ennyi munkával járó egyetlen vastag tincs. Majd miután ezzel a tinccsel megvagy, folyamatosan haladj hátrafelé (ez egy jó hosszú idő lesz) és csináld meg ezzel a módszerrel az egész hajzuhatagodat. Majd ha mindegyikkel megvagy, és készen vagy akkor fixáld le az egész fejedet, fújd le az egészet a permettel.
5.lépés: Most pedig egy jó 10-15 percig ne nyúlj a hajadhoz, ne is engedd ki. Majd miután letelt a 10-15 perc, vedd elő a hajszárítót, és egyes, a legkisebb fokozatra állítva kezd el megszárítani az egész nagy "csomót", körülbelül 3-4 percig szárítsd csak. Majd ha ezzel is megvagy akkor szintúgy várj 3-4 percet és csak utána kezd el lassan, óvatosan kihúzogatni a hullámcsatokat a vastag tincseid közül.

És végül itt egy könnyebb videó is, amiben elleshetitek,hogy sima hajgöndörítővel, hogyan tudtok olyan loknikat varázsolni, mint amikkel Soph rendelkezik. Egy tipp még a videóhoz: ha hosszú a hajatok, akkor ne a fejtetőtől kezdjétek el göndöríteni mint a lány a videóban, hanem a fületek felétől körülbelül, ahogyan Soph is szokta.



Ez a rovat nagyon hasonlít, a kettővel feljebb már elolvasható részhez, csak ez annyiban más, hogy most az overallra és a társaira térek ki egy kicsit, mármint úgy,hogy őket választottam ki (hasonlókat mint amiket Sophia is hord), hogy megmutassam nektek,hogy ősszel sem mentek ki a divatból és azt is,hogy ebben az időben mivel tudjátok kombinálni ezeket a darabokat, hogy tudjátok még hordani most is. Három darab összeállítást mutatnék be nektek, egy adott képen, remélem tetszeni fog és mindenkinek akinek van ugyan ilyen, esetleg hasonló darabja, azok remélem így már tudni fogják,hogy mégis mivel kombinálják össze, hogy jól is nézzen ki és,hogy hordható is legyen ősszel.

1.szett: Itt az overall ihletett meg. Direkt ezt a sima, egyszerű fekete darabot választottam ki, amit a derék részen egy dísz kötéssel meg lehet kötni. Ha te úgy érzed, hogy ez a szett teljes mértékben tetszik neked, akkor te a laza, de mégis divatos vonalak között lehetsz. Egy ilyen bőr ujjú, farmer anyagú kabáttal kombináltam, szinte ékesítettem a szettet. Látjátok, egy ilyen egyszerű kabát mikre nem képes, nemde?! Aztán egy sima, nagyon minimális sarokkal rendelkező bokacsizmát választottam ehhez. Úgy gondoltam először,hogy ez a szett lesz egy nagyon laza, rugalmas, kényelmes viselet, ezért először is egy farmer színű kék, Converse nem magasított szárú tornacipőt választottam ki, majd aztán rájöttem,hogy egy bokacsizmával ezerszer jobban mutatni így, ezáltal ezért is esett a választásom erre a lábbelire. DE egy sima, fehér magasított szárú Converse cipővel is megállja a helyét a mindennapokban ez az összeállítás. Ez akár egy melegebb őszi napon, mint ami ma is van egy vékonyka kardigánnal is jól néz ki. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a fekete Zara overallt, hiszen optikailag sokat csal az alakunkon, ha valami kis hibát észlelünk rajta, ami saját magunknak nem tetszik, mert a színe eredetileg is csak karcsúsít, plusz még a szabása is, és a dísz megkötő része csak azt a fertájat emeli ki egy kicsit, a többit pedig szinte egy lepellel elrejti. 


Kabát-12.500 Ft (H&M) 
Overall- 11.200 Ft (Zara) 
Cipő- 10.730 Ft (H&M) 

2.szett: Te talán az elegánsabb, szinte teljesen nőies vonalat képviseled, ami egyben hihetetlenül letisztult? Akkor ez a szett neked való. A 2013-as őszi divat darabjaiban pompázik az egész összeállítás. A ruhadarabokkal együtt és a szín kombinációval együtt is. Hiszen itt a blézerben is megjelennek a fekete- fehér kombinációs alapok. A tervezőknek akadt egy olyan ötlete is,hogy nem csak kabát formájában alkotják meg a bőr ujjas darabokat, hanem a blézereknél is megpróbálták ezt, így egy ilyen darabbal párosítottam most össze az összeállítást. Sophia-nak van egy nagyon hasonló overallja, szinte pont olyan mint amit itt láthatok, és ez egy Zara darab. A cipőben ezt a bokacsizmát választottam, direkt feketében, hiszen ez teljesen megfelel az idei divatnak. A lábbeli apró különlegessége még talán az lenne, hogy a boka alatti résznél gumis, fekete anyaggal díszítették, így a felvétele is sokkalta könnyebb.  


Blézer- 10.700 Ft (H&M)
Overall- 15.800 Ft (Zara)
Cipő- 8.900 Ft (H&M)

3.szett: Már ha én mondhatok ilyet, nekem ez az összeállítás tetszik a legjobban, a három közül ezt érzem a legközelebb magamhoz. Nem éppen annak a lánynak mondanám magamat aki mindig a kényelmet látja maga előtt, és mindenben csak azt veszi figyelembe. De erre a szettre most pontosan ez a gondolatmenet a leginkább igazabb rá. Teljesen egyszerű, teljesen beszerezhető darabokkal kombináltam össze az összeállítást. A kényelmet, de mégis a divatosságot szerettem volna feleleveníteni ebben a szettben, hogy ami kényelmes, és eléggé lenge, az mennyire divatos is lehet. Remélhetőleg most ezt be is bizonyítottam sokatoknak! Ilyen farmer overallal gondolom sokan büszkélkedtek, és ez mára már szinte alapdarabnak mondható, hiszen csak felkapunk alá egy teljesen egyszerű, nem túl bonyolított felsőt (ami fontos), és párosítjuk egy kényelmes saruval, ebben az időben egy nem magasított szárú, hagyományos Converse cipőt választottam ki, és máris indulásra készen vagyunk. Ide nem tettem most bármilyen féle kabátot, felsőt, mert inkább röviden megosztanám veletek, hogy milyen darabok is lennének jók ehhez. Egy sötét, lehetőleg sötétkék vagy fekete vékony kardigán nagyon jól mutatnak ezzel a szettel. De, és most sokan szerintem kicsit furcsán fogtok nézni, de egy hasonló színű farmerkabáttal is ütős kinézetet vonz maga után, tudom, sokan hangoztatják,hogy a farmer-farmerrel kombináció nem jó.. dehogyis nem jó! Szinte tökéletes együttes,komolyan mondom, érdemes elfogadni ezt a tanácsot, mert nagyon jól néz ki az a párosítás is.


Felső- 5.720 Ft (Pull&Bear)
Overall- 15.800 Ft (Zara)
Cipő- 16.100 Ft (Converse)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a bejegyzés, de persze a többi is jó :) egy kérdésem lenne a fejlécet kitől rendlted?? mert nagyon tetszik és az én blogomra is szeretnék köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Remélem hamarosan folytatni fogod! :) már várom! Tudom iskola van. De Sophiának nem! :D <3
    Fruzsinaxx

    VálaszTörlés