2013. október 8., kedd

4.fejezet- Sophia's beauty és egyéb

Drága olvasóim,
sajnálom, hogy egyhamar nem tudtam nektek részt hozni, de az időm sem igazán engedte, és sok más dolgom is van ez mellett. Most félre ne értsetek, nem azt mondom,hogy a blog csak púp a hátamon, mert nagyon nem! DE ezentúl még jobban igyekszem majd részeket hozni, minden héten egyet, de nagyon tartalmasat, és viszonylag hosszút. A mai részben is próbáltam erre a pontra törekedni, így kettő új rovattal is jelentkeztem a számotokra.
Jó olvasást nektek, és köszönöm,hogy ennyien olvastok, és követitek nyomon a blogot!
Puszi,Berni.


1.
Ez a kép négy napja készült Sophia-ról, és a barátairól. Soph nagyon szerencsés,hogy ott ennyire jó idő van,hogy csak ebben a lenge overallban kell sétálgatnia.

Ahogyan már az előbb írtam is, Soph egy fekete, nagyon laza, és bő, pánt nélküli overallt viselt aznap, amit a TopShop-ban vett. 
/13.290 Ft/
Ha valaki szeretné ezt megrendelni, akkor az alábbi linken teheti meg. (x
És amit még láthatunk: kiegészítőként egy egyszerű fekete, arany díszítésű Clutch táskát választott hozzá. Amit az ASOS-ban vett.  /6.200 Ft/
Ezt is szintén meg tudjátok rendelni. (x
2.
Sajnos pontosan nem lehet tudni,hogy ez a kép mikor is készült, de mivel itt Sophia haja fekete színű, és most világos vöröses-barnás, ezért ez csak régebbi kép lehet, ami még csak most került elő. De ha minden igaz, itt az egyik barátnőjével van közösen a képen.

Sophia egy most nagyon divatos, nagyon hódító alapdarabot vett fel aznap. Ez egy selyem blúz, fekete színű és galléros. És ami a legjobb benne,hogy a váll részénél, jobb és bal oldalt is egy nagyon vágást ejtettek! Csodás darab, és nagyon jó választás volt. És ez egy Urban Outfitters darab.
/Az eredeti ára: 17.420 Ft, de most le van árazva ezért csak: 8.800 Ft/
Itt tudjátok megrendelni. (x) /Kapható rózsaszín és zöld színben is./
3.
Ez a kép még szeptember 28-adikán készült. Méghozzá egy esti buli előtt készülődtek a lányok, és akkor elsült ez a kép is.

Sophia ezt a csodaszép ruhát választotta ki arra az estére. Nekem nagyon tetszik, és szerintem nagyszerű választás! Ezt a ruhát, nagyon jól lehet kombinálni egy fekete magassarkúval, és egy hozzá illő fekete Clutch-al is, szerintem neki is ez volt az elképzelése. Ezt a virág mintás sárga domináns színű, testhez simuló, és alakformáló ruhát az ASOS-ban vette. /17.290 Ft/
Ezt a ruhát meg is tudjátok rendelni. (x

Előkerült egy kép Sophia lakásáról, amin nagyon jól látszik az íróasztala, ami tele van ékszerekkel, pár ruhával, és még több sminkel, és mindennapi használatos dolgokkal,gondolok ezalatt a testápolóra, dezodorra, parfümre és ilyenekre.
Ezért is, én most arra gondoltam,hogy megmutatom nektek,hogy mi az a pár főbb dolog, ami szerepel Sophia íróasztalán, hogy ezeket ti is tudjátok alkalmazni, esetleg tanulni belőle, vagy beszerezni hasonlóakat, mert nem csak Soph miatt, hanem ezeket tényleg általában az ember minden nap használja!

Jobbról balra fogok haladni
1. Ez egy sima, egyszerű vanillia illatú tusfürdő. Sajnos nem találtam meg sem a márkáját, sem az elérhetőségét, sem az árát!
2. Ez egy vazelin, egy tökéletes ajakápoló. Ami egyben nagyon ajánlott, és hasznos is, mert az ajkaidat ápolja, és egyben egy apró, halvány fényt, egy csillámot is ad neki. És potom pénzekért is be lehet szerezni,szinte bárhol. (x) /700 Ft/ 
3. Ez egy L'oréal hajlakk. 75 ml-s, és nagy az erőssége, és a tartása. Ez be tudjátok szerezni olyan helyeken,hogy: DM, esetleg Rossman, vagy mindenféle nagyon bevásárló központokban is bizonyára megtalálható. (x) /790 Ft/
4. Ez egy egyszerű, nagy kiadású, nagy tubusos Nivea tejes testápoló. Mindenkinek ajánlott egy testápoló, főleg az elkövetkezendő évszakban, hiszen nagyon hamar kiszárad a bőrünk, ilyenkor kevesebb folyadékot is viszünk be magunkba, és szerintem egy kisebb kiszerelésű darab, mindig elkelhet a táskánkban is, mert a kezünkre is bármikor jó, hiszen selymes lesz tőle, nem lesz csúnya, és megóv a kiszáradástól is. Ezt a darabot is szinte bárhol meg tudjátok venni. (x) /1.960 Ft/ 
5. Én személy szerint ilyen dezodort használok, már csak azért is,mert a kedvenc virágom az ibolya, és ennek a darabnak ibolya illatosítása is van! Bárhol beszerezhető. (x) /560 Ft/
6. Ez egy naptej. Nálunk ha jól tudom ilyen fajta nem kapható, de ennél jobb, és hasonlóbbat bárhol be tudtok szerezni magatoknak, bár most ebben és az elkövetkezendő évszakban, bizonyára nem lesz rá szükségetek. (x) /1.750 Ft/

Arra gondoltam, hogy kedveskedem nektek kettő darab összeállítással.
Méghozzá egy olyannal, amivel megismerhetitek Sophia stílusát, Sophia ízlését. Kifinomult, divatos és nőies! Kettő darabot csináltam nektek, méghozzá olyanokat amiket ezekben a napokban fel tudtok venni. Bár kint már kettő-három napja egyfolytában csak süt a nap, de mégis csalóka az idő, mert annyira meleg nincsen, ezért egy hosszúnadrág, egy vékonyabb felső, és egy kardigán nagyon kényelmes, és jó viselet ilyenkor.

1: Kifinomult és letisztult vonásokat képvisel ez az összeállítás. Egy oversize kardigán mindig divatos, és ehhez a szetthez ezt gondoltam ki nektek. Egy vékony, selyem vajszínű felsővel kombináltam, és egy magasított derekú, fehér bő nadrágot választottam ki mellé. Sophia stílusát figyelembe véve egy fekete magassarkút gondoltam hozzá, pont olyat, amilyen neki is van. Sophia tudniillik szereti a nagy, mutatós, csillogós fülbevalókat, ezért ezt a gyönyörű Zara darabot választottam ki hozzá. A színeket amint látjátok most nem kombináltam annyira össze, de ez az összevisszaság is szerintem jó kivételesen.
Kardigán- 2.800 Ft (H&M)
Felső- 8.700 Ft (H&M
Nadrág- 13.080 Ft (Zara)
Cipő- 21.300 Ft (H&M
Fülbevaló- 3.690 Ft (Zara)

2: Mivel az idő is szomorkás, így az összeállítás is az lett. A szürke és a fekete színt kevertem egymással, és alkottam meg ezt az outfit-et. Sophia szereti a nagyobb, díszesebb nyakláncokat, így egy ilyen kiegészítőt is választottam, plusz egy fekete kis táskát is párosítottam hozzá. Ez egy teljesen egyszerű, és kényelmes viselet. Ha megnézitek csak a nyaklánc és a cipő miatt lesz ilyen különleges, és figyelemfelkeltő, semmi más miatt, mert a többi ruha, szinte csak alapdarab. Látjátok mikre nem képesek a kiegészítők?!
Felső- 8.700 Ft (H&M)
Nyaklánc- 13.080 Ft (Zara)
Nadrág- 7.000 Ft (H&M)
Táska- 24.200 Ft (Zara)
Cipő- 10.510 Ft (H&M





2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó a blog és nagyon örülök, hogy ezt is elkezdted írni! :)
    Nagyon sokan vannak akik elmondják Sophiát mindennek, valamint, hogy csak a pénz miatt van eggyütt Liammel, de te akkor is róla írsz, ami megint csak azt mutatja, hogy te nem azért írod a blogot, hogy felkeltsd magadra a figyelmet, hanem azért,mert neked ez a 'szórakozásod.'
    Szóval szeretném megköszönni, hogy elindítottad ezt a blogot, és mind írói, mind ' magánéleti' szempontból felnézhetnek rád nagyon sokan...köztük én is ! :)
    További jó írást ! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is. Gyorsan hozd a következőt! :)

    VálaszTörlés